• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037, Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033

Поставка товарів здійснюється з 01 жовтня 2024 р. до 31 грудня 2024 р. включно, партіями по потребі не менше 2-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Найменування та загальна кількість Товару кожної партії узгоджуються Сторонами шляхом оформлення замовлень на поставку Товару. Під час зберігання і транспортування товару Постачальником до місця поставки повинен дотримуватись необхідний для даного товару температурний режим та використовуватись спеціалізований транспорт. У разі поставки неякісного товару Постачальник повинен здійснити заміну і поставку товару належної якості протягом одного робочого дня з дати отримання відповідної претензії від Покупця. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості, несе Постачальник. Якість товару повинна відповідати державним стандартам, Закону України «Про захист прав споживачів», а також іншій нормативно-технічній документації. Кожна партія повинна супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку товару, тощо). Товар повинен відповідати вимогам замовника. Овочі повинні бути свіжі, цілі, чисті, без ушкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без механічних ушкоджень, сонячних опіків, типової для цього біологічного сорту форми і забарвлення, без гнилі,без стороннього запаху і присмаку, без ГМО. Тара для упаковки має бути міцною, сухою, чистою, без стороннього запаху. Товар повинен бути придатним для приготування страв дитячого харчування. Постачальник гарантує якість товару упродовж терміну встановленого виробником і зазначеного на упаковці товару. Якщо, упродовж гарантійного терміну придатності, виявиться, що товар не відповідає умовам цього Договору, Постачальник змінює товар на якісний за власний рахунок. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник замінить товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, дійсних на дату постачання. Поставка товару має здійснюватись автотранспортом Учасника в заклади освіти за письмовими заявками замовника. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Постачальник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.

Завершена

348 014.20 UAH з ПДВ
Номер: 61702326345a481c951f3f4876a6b553
Внутрішній номер закупівлі: 22611545
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-17-008155-a   
Замовник: Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області
Контактна особа: Маркова Світлана Павлівна +380960819790 tender-konotop@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 348 014.20 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 17.09.2024 13:59 - 22.09.2024 13:58
Період кваліфікації: 22.09.2024 13:58 - 26.09.2024 08:45

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 3562 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, с. Підлипне, Підпорядковані заклади освіти На карті
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 4220 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп,с. Підлипне, Підпорядковані заклади рсвіти На карті
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 2737 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, с. Підлипне, Підпорядковані заклади освіти На карті
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 3087 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, с. Підлипне, Підпорядковані заклади освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП КОРОЛЬ ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Початкова пропозиція 262 051.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
262 051.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.09.2024 08:42
Відповіді на вимоги 12
Документи 5
Скарги 0
ФОП Фролова Олена Миколаївна
Початкова пропозиція 316 586.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
316 586.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.09.2024 08:45
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: d49225f76a6b4d8daff0d5fd18336cf7
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-17-008155-a-a2
Постачальник: ФОП Фролова Олена Миколаївна
Дані про підписанта Постачальника: Фролова Олена Миколаївна, frolova192@ukr.net, +380681851604, UA513138490000026002010006664, Виписка з ЄДР, Фоп
Номер договору: 329
Сума договору: 204 981.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 27.09.2024 00:00
Статус:
Виконаний
договір
pdf
ДУ 1 до договору 32923122024.pdf
p7s
sign.p7s