-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
4 474.00
UAH без ПДВ
Номер:
7fe2c3c6dcfb430faaeabf57ac70f910
Внутрішній номер закупівлі:
22549084
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-09-11-002480-a
Замовник:
ДНЗ "ПЛСП м.Хмільник"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24900151
-
Адреса:
22000, Україна, Вінницька область, місто Хмільник, площа Перемоги,7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ломейко Ольга Сергіївна +380677681026 plsp_khm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
4 474.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПАПІР/ОФСЕТ А4/60 500арк
Кількість
10 штука
Період постачання
до 30.09.2024
ПАПІР А4/80 500 MAGISTER ECO ПАЧКА
Кількість
15 штука
Період постачання
до 30.09.2024
СКОБИ/СТЕПЛ_24/6 Е/40302 1000шт
Кількість
10 штука
Період постачання
до 30.09.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2325013302
-
Контактна особа:
Мельник Марія Василівна 0414341472
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шевченка, буд. 6
Ціна пропозиції
4 474.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.09.2024 10:26
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
d0868fcebbc249c687ae786d868059ba
Ідентифікатор договору:
UA-2024-09-11-002480-a-c1
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2325013302
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шевченка, буд. 6
Номер договору:
135КП
Сума договору:
4 474.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
11.09.2024 00:00
Статус:
Підписаний