• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Ґрунтовки

1.Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Забезпечення виконання Договору 4.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 4.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі "Грунтовка глибокопроникна», код 44830000-7 «Мастіки, шпаклівки, замазки та розчинники» 4.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 4.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 4.2. Договору. 4.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 4.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 4.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 4.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 4.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 4.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Завершена

16 150.00 UAH з ПДВ
Номер: ece6caf2416941448554a39ae676e4e5
Внутрішній номер закупівлі: 22520640
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-09-002703-a   
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Контактна особа: ПРАСКОВА Олена КЕВ М. БІЛА ЦЕРКВА 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинникиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 16 150.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 09.09.2024 10:41 - 12.09.2024 10:00
Період кваліфікації: 12.09.2024 10:00 - 12.09.2024 15:54
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ґрунтовки
Код ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість 500 літр
Період постачання до 15.10.2024
Місце постачання Україна, Київська область, Біла Церква На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "УКРСНАБ 2014"
Початкова пропозиція 14 580.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 580.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.09.2024 15:54
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Пропозиція
ТОВ "КРІП-МЕТ"
Початкова пропозиція 15 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: d782f1855f0b4629ae7edf5d1cfe1889
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-09-002703-a-a1
Постачальник: ТОВ "УКРСНАБ 2014"
Дані про підписанта Постачальника: Нєдов Руслан Борисович, ukrbud2015@gmail.com, +380952511133, UA393510050000026006624594100, Статуту, Директор
Номер договору: 601
Сума договору: 14 580.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 580.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 17.09.2024 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
Договір №601 Грунтовка глибокопроникна.PDF
p7s
sign.p7s