• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33600000-6 Фармацевтична продукція, Наркотичні та психотропні засоби, Morphine (Морфін).

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 20.12.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, партіями (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp або Telegram)), протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки. У разі необхідності ургентної поставки препаратів, поставка здійснюється цілодобово по заявці (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp або Telegram)) Замовника на його адресу. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: Прийом-передача та перевезення товару буде здійснюватися відповідно до Закону України від 15.02.1995 № 60/95-ВР «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (із змінами), постанови КМУ від 13.05.2013 № 333 «Про затвердження Порядку придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я» (із змінами), постанови КМУ від 17.04.2008 № 366 «Про затвердження Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів» (із змінами), наказу МОЗ України від 07.08.2015 № 494 «Про деякі питання придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я» (із змінами), наказу МОЗ України від 19.07.2005 № 360 «Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків» (із змінами). При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Транспортування товару здійснюється автотранспортом Постачальника у відповідності до Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів, затверджених постановою КМУ від 17.04.2008 № 366 «Про затвердження Порядку перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території України та оформлення необхідних документів» (із змінами). Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Отримувати товар у Постачальника дозволяється матеріально-відповідальним особам Замовника, уповноваженим письмовим наказом керівника з числа осіб, допущених наказом до роботи з наркотичними, психотропними засобами та прекурсорами і перевірених на відсутність судимості та наркозалежності згідно з Ліцензійними вимогами. Матеріально-відповідальна особа Замовника, яка отримує товар за дорученням, засвідченим підписами керівників Замовника, перевіряє найменування, дозування і кількість товару, що постачається, на відповідність найменуванню і кількості, проставленим в видаткових накладних та рахунках. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Постачальник при поданні своєї пропозиції враховує обсяги товару з урахуванням фасування визначеного Замовником та зазначеного в специфікації (додаток № 1) до договору.

Завершена

545 446.67 UAH з ПДВ
Номер: 0a85dab7d2854616b0b9532370cb65cb
Внутрішній номер закупівлі: 22470351
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-03-005120-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr.po@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 545 446.67 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.09.2024 12:32 - 06.09.2024 09:00
Період кваліфікації: 06.09.2024 09:00 - 06.09.2024 09:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Морфін, розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 1 мл
Код ДК 021:2015: 33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Кількість 500 штука
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
Початкова пропозиція 500 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
500 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.09.2024 09:49
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 552194e093e446fa8d87581baf18bc8d
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-03-005120-a-a1
Постачальник: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
Дані про підписанта Постачальника: Ридаєв Микита Іванович, pharmacy@pharmacy.dp.ua, +380676324603, UA073005280000026001000025279, Статуту, директор
Номер договору: 18-21-М
Сума договору: 500 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 467 289.72 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: МОРФІНУ ГІДРОХЛОРИД розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 1 мл №10: 1 000.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 10.09.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог ОКП ФАРМАЦІЯ_№ 18-21-М від 10.09.24(Морфін).pdf
pdf
ДУ№1від14.11.24 ОКП ФАРМАЦІЯ_ Дог№18-21-Мвід10.09.24(Морфін)...
doc
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_дог...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s