• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари (17 позицій зазначені в окремому файлі)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ; 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням торгової марки, моделі, виробника та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче; 3.5. для ФОП — свідоцтво платника єдиного податку. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (17 позицій зазначені в окремому файлі).

Завершена

4 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 50.00 UAH
Номер: 31f70be002f04a508d1b7a69b78e059d
Внутрішній номер закупівлі: 2246410
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-23-000179-c   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com http://kievexpert.com/
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 4 700.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50.00 UAH
Період уточнення: 23.07.2018 10:26 - 26.07.2018 17:00
Період прийому пропозицій: 26.07.2018 17:00 - 31.07.2018 17:00
Аукціон: 01.08.2018 13:12 - 01.08.2018 13:39
Період кваліфікації: 01.08.2018 13:39 - 01.08.2018 16:32
Період завантаження договору: 01.08.2018 13:39 - 21.08.2018 13:39

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари (17 позицій зазначені в окремому файлі)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 06.08.2018 - 10.08.2018
Місце постачання 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

Оскарження: 01.08.2018 13:39 - 03.08.2018 16:32
Початкова пропозиція 3 320.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 169.74 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.08.2018 16:32
Документи 10
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
Початкова пропозиція 3 390.55 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 319.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
Початкова пропозиція 3 592.44 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 592.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 19
Скарги 0

Контракти

Номер: 4efa8e0ba82e43369ce72f918652c667
Ідентифікатор договору: UA-2018-07-23-000179-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
Номер договору: 06/08-Т від 06.10.2018 р.
Сума договору: 3 169.74 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.08.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 06.08.2018 12:00
Статус:
Підписаний
PDF
2018-15 Договір ТОВ ОТ.PDF