-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти)
Завершена
5 903 898.00
UAH без ПДВ
Номер:
4ea038e54d1440209e9d93886fbd23aa
Внутрішній номер закупівлі:
22452022
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-08-30-007409-a
Замовник:
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37448113
-
Адреса:
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Чигир Галина Іванівна 380445631724 tender-uo2@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Управління освіти Дарницької в місті Києві державної адміністрації
1.2. місцезнаходження замовника: Харківське шосе, 168-К, м. Київ, 02091
1.3. ідентифікаційний код замовника: 37448113
1.4. категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти).
3. Розмір бюджетного призначення та / або очікувана вартість предмета закупівлі:
5 903 898,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот три тисячі вісімсот дев’яносто вісім грн. 00 коп.) без ПДВ.
4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2230
5. Вид закупівлі: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4) існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником; пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
6. Орієнтовний початок проведення: серпень 2024 року.
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.02.2024 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Необхідність проведення закупівлі обумовлена потребами закладів освіти отримувати через шкільні їдальні учням шкіл, безперебійне, раціональне збалансоване харчування, диференційоване за віковими групами згідно з графіком, розробленим відповідальною особою Виконавця із відповідальною особою школи, визначеною наказом директором школи, та погоджені директором школи. Набір продуктів харчування для приготування страв у школах обов’язково мають відповідати нормам, визначеною постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021р. №305, та постановою КМУ «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість» від 02.02.2011р. №116 (зі змінами), з урахуванням вимог встановлених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти». отримувати передбачені договором послуги відповідно до затвердженого в установленому порядку чотиритижневого сезонного меню згідно термінів встановлених Договором.
Закупівля ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти) необхідна для задоволення нагальних потреб дітей, пільгових категорій в частині необхідності надання гарячого харчування при здійсненні учбових процесів учням, а саме:
дітям-сиротам, дітям, що позбавлені батьківського піклування, дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), учням з числа дітей з інвалідністю, дітям з сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»: дітям з числа осіб, визначених у статтях 10 та 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»: дітям з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів: дітям киян –учасників антитерористичної операції, дітям учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичній операції, та киян – учасників антитерористичної операції, які перебувають в полоні або зникли безвісти, дітям киян – Героїв Небесної Сотні та дітям киян – постраждалих учасників Революції Гідності, дітям киян, батьки яких приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України: дітям з числа членів сімей загиблих (померлих) киян-Захисників, киян Захисниць України: дітям, батьки яких приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України (на час дії воєнного стану на території України) незалежно від місця реєстрації проживання осіб, дітям з числа членів сімей загиблих (померлих) Захисників, Захисниць України: (на час дії воєнного стану на території України) незалежно від місця реєстрації проживання осіб.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховувалася на підставі комерційних пропозицій. Відповідно до пропозицій потенційним виконавцем послуг, що є предметом закупівлі, за найменшою ціною для їх виконання обрано ТОВ «ПОНТЕМ.У.А.» та було укладено договір про закупівлю за державні кошти від 30.08.2024 №_____ без використання електронної системи закупівель
Закупівля здійснювалась з урахуванням максимальної економії, ефективності та пропорційності. В даному випадку єдиним критерієм відбору є найнижча ціна.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення надання послуг з ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти) для безперебійного раціонального збалансованого харчування, замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення Замовника щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість:
5 903 898.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти)
Кількість
1 послуга
Період постачання
30.08.2024 - 31.10.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Понтем.уа"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40665499
-
Контактна особа:
Кубряк Юлія Борисівна 380504700838 admin@pontem.com.ua
-
Адреса:
02121, Україна, м. Київ, Вулиця Ялинкова, буд. 60/1, офіс 53
Ціна пропозиції
5 903 898.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.08.2024 15:24
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a17d3e04f95d4707beab9b0473f8561f
Ідентифікатор договору:
UA-2024-08-30-007409-a-c1
Постачальник:
ТОВ "Понтем.уа"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40665499
-
Адреса:
02121, Україна, м. Київ, Вулиця Ялинкова, буд. 60/1, офіс 53
Номер договору:
874
Сума договору:
5 903 712.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
30.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
30.08.2024 00:00
Статус:
Виконаний