-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015:30190000-7 –Офісне устаткування та приладдя різне (Лот № 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (Папір А-4) (Лот № 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари))
ДК 021:2015:30190000-7 –Офісне устаткування та приладдя різне (Лот № 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (Папір А-4) (Лот № 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари))
Завершена
214 255.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 483.28 UAH
мін. крок: 0.2% або 483.28 UAH
Номер:
254d089f5fc449f983eb0232967d2b0f
Внутрішній номер закупівлі:
22436103
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-08-29-002041-a
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04059958
-
Адреса:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Незалежності (Ушакова),37
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Валерія Огарко +380955918167 ogarkovaleriya@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
214 255.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
29.08.2024 10:36 - 08.09.2024 00:00
Період прийому пропозицій:
29.08.2024 10:36 - 11.09.2024 12:00
Аукціон:
12.09.2024 14:36 - 12.09.2024 15:37
Період кваліфікації:
12.09.2024 15:37 - 23.09.2024 09:06
Період завантаження договору:
25.09.2024 00:00 - 05.10.2024 00:00
Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)
- Лот №1 ₴117 600.00 Лот№ 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
- Лот №2 ₴96 655.00 Лот№ 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)