• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.

Торги відмінено

164 758.00 UAH без ПДВ
Номер: a82e09ff9b544175afe7a03a3db6239a
Внутрішній номер закупівлі: 22419257
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-27-008438-a   
Замовник: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Шеремета Світлана Георгіївна 380487272394 ntvm@odz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 164 758.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.08.2024 15:12 - 02.09.2024 10:00
Період кваліфікації: 02.09.2024 10:00 - 03.09.2024 11:48

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна, 2 На карті

Інформація про скасування

Номер: b21efc86ef4e478da62fb6ad7bf78ed1
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Відмінити запит пропозиції постачальників до укладання договору на закупівлю ОД-24Т_645_ЗЦ: Папір А3, ДК 021:2015 (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) згідно пп. 1 п. 65 Постанови «відсутність подальшої потреби у закупівлі».
Дата опублікування: 13.09.2024 12:28
Дата виконання: 13.09.2024 12:28
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 100 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
100 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
03.09.2024 11:48
Відповіді на вимоги 7
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 132 500.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
132 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.09.2024 11:48
Відповіді на вимоги 7
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 135 840.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
135 840.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 141 125.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
141 125.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 156 240.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
156 240.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
Початкова пропозиція 163 300.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
163 300.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 3
Скарги 0