• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Заправка картриджів, заміна фотобарабана, ремонт офісної техніки (код ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки")

Завершена

10 320.00 UAH без ПДВ
Номер: 98ab4b3bf0b747968b722e7ea28a3fc9
Внутрішній номер закупівлі: 22417718
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-27-006900-a   
Замовник: ЛЮБЕШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактна особа: Тетяна Котик +380508248409 lubeshiv_buh@ukr.net http://lubeshivska.gromada.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Обґрунтування умови застосування: Заправка картриджів, заміна фотобарабана, ремонт офісної техніки (код ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки")
Очікувана вартість: 10 320.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів, заміна фотобарабана, ремонт офісної техніки (код ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки")
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 40 послуга
Період постачання 27.08.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 44201, Україна, Волинська область, Любешів, вул. Незалежності, 53 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОКАРЧУК ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Ціна пропозиції 10 320.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.08.2024 14:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d7d209539f9942b78ff133f06a695182
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-27-006900-a-a1
Постачальник: ТОКАРЧУК ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Номер договору: 92
Сума договору: 10 320.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 27.08.2024 11:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s