-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Комплект шкільних меблів (стіл учнівський одномісний регульований по висоті, з антисколіозним вирізом; стілець учнівський зі змінною висотою (Т-подібний); шафа (стінка) для зберігання дидактичних матеріалів з пластиковими лотками; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики з блоком; письмовий стіл для вчителя однотумбовий; стілець ISO напівм’який для вчителя; пуф м’який безкаркасний (п’ять елементів); дошка аудиторна з поверхнею для крейди)
Завершена
444 994.00
UAH без ПДВ
Номер:
5e85c45a46e9466c80ee59ad1b8af216
Внутрішній номер закупівлі:
22387628
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-08-22-010226-a
Замовник:
Пилипецька сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04350843
-
Адреса:
90011, Україна, Закарпатська область, Міжгірський р-н, село Пилипець, будинок 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ганна Пуйо +380314625255 gannapuyo67@gmail.com https://pylypets-rada.dosvit.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Підпунктом 4 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Відповідно до листа – звернення відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Пилипецької сільської ради від 19.08.2024 року № 90/02-06, Протоколу від 19.08.2024 р. №2 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Пилипецької сільської ради Хустського району Закарпатської області, Рішення від 22.08.2024 р. №4 Виконавчого комітету Пилипецької сільської ради Хустського району Закарпатської області – у замовника наявна потреба у закупівлі комплекту шкільних меблів (за кодом ДК 021:2015 39160000-1 – Шкільні меблі) з метою подальшої передачі їх Пилипецькому ліцею Пилипецької сільської ради Закарпатської області для забезпечення безперебійного функціонування Пилипецького ліцею та навчального процесу учнів 1-4 класів Пилипецького ліцею.
Таким чином, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Очікувана вартість:
444 994.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський одномісний регульований по висоті, з антисколіозним вирізом
Кількість
91 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Стілець учнівський зі змінною висотою (Т-подібний)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Шафа (стінка) для зберігання дидактичних матеріалів з пластиковими лотками
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Стіл комп’ютерний для кабінету інформатики
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Стіл комп’ютерний для кабінету інформатики з блоком
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Письмовий стіл для вчителя однотумбовий
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Стілець ISO напівм’який для вчителя
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Пуф м’який безкаркасний (п’ять елементів)
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Дошка аудиторна з поверхнею для крейди
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП ГНЕПА ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3001109696
-
Адреса:
90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, вул.Рубця Володимира (Писарєва) буд. 17
Ціна пропозиції
444 994.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.08.2024 16:00
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a9672bc7cc324bb7a0e35bd04fb73716
Ідентифікатор договору:
UA-2024-08-22-010226-a-a1
Постачальник:
ФОП ГНЕПА ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3001109696
-
Адреса:
90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я, вул.Рубця Володимира (Писарєва) буд. 17
Номер договору:
134
Сума договору:
444 994.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
22.08.2024 14:00
Статус:
Підписаний