• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

1 860.00 UAH з ПДВ
Номер: 62abb628277147ed86ee7623f914635b
Внутрішній номер закупівлі: 22372378
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-007088-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Демчук Валентина +380637322451 safranchukvs@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 860.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80 500 EVERYWHERE MONDI пачка PRINTING PAPER
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин(пн), ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Транзит-С»
Ціна пропозиції 1 860.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.08.2024 14:24
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 539e7fe685a642eab60291c993a5f926
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-21-007088-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Транзит-С»
Номер договору: 4995
Сума договору: 1 860.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 550.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4/80 500 EVERYWHERE MONDI пачка PRINTING PAPER: 186.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 19.08.2024 14:23
Опис: Розрахунок здійснюється на умовах відстрочення платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної.
Статус:
Підписаний
pdf
Договір про закупівлю товарів.pdf
p7s
sign.p7s