• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Клавіатури в комплекті з мишею

Поставка Товару відбувається на умовах DDP в редакції Офіційних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс 2010». Постачальник зобов’язаний здійснити поставку Товару на адреси Покупця, що визначені в Заявці (форма заявки - Додатку №2 до цього Договору), протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Приймання-передача Товару по кількості згідно Додатку №1 до цього Договору та відповідної якості згідно розділу 2 цього Договору, здійснюється уповноваженими представниками Покупця та Постачальника, шляхом підписання видаткових накладних та Акту (-ів), які підтверджують/підтверджуватимуть відповідність Товару кількісним, якісним та технічним характеристикам, що визначені в Додатку №1 до цього Договору та розділі 2 цього Договору. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем по кожному факту поставки Товару за відповідною Заявкою, на підставі оригіналу рахунку-фактури шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі 12 цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, належним чином оформлених Сторонами видаткових накладних та Акту (-ів) приймання-передачі Товару (надалі – Акт).

Завершена

7 910.00 UAH з ПДВ
Номер: 219b5e9b119e4cc2a73fbf68ac8c7660
Внутрішній номер закупівлі: 22370368
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-005006-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Володимир Побережець 380968939979 vintenderdso@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 910.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 21.08.2024 12:33 - 24.08.2024 13:00
Період кваліфікації: 24.08.2024 13:00 - 16.09.2024 16:09

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Клавіатури в комплекті з мишею
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 12 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "САНТАРЕКС"
Початкова пропозиція 6 408.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 408.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
16.09.2024 16:09
Відповіді на вимоги 1
Документи 4
Скарги 0
ФОП "Сахно Сергій Олександрович"
Початкова пропозиція 7 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.09.2024 16:09
Відповіді на вимоги 12
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 98ec7efd61d1449987dcef3b58439d86
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-21-005006-a-a2
Постачальник: ФОП "Сахно Сергій Олександрович"
Дані про підписанта Постачальника: Сахно Сергій Олександрович, sergej1308@ukr.net, +380976099625, UA563133990000026005010202302, Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2001030000000111164 від 09.12.2020р., Фізична особа-підприємець
Номер договору: 1609
Сума договору: 7 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 16.09.2024 16:10
Статус:
Виконаний
PDF
договір клавіатури миші.PDF
p7s
sign.p7s