• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Багатофункціональні пристрої

Поставка Товару відбувається на умовах DDP в редакції Офіційних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс 2010». Постачальник зобов’язаний здійснити поставку Товару на адреси Покупця, що визначені в Заявці (форма заявки - Додатку №2 до цього Договору), протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Приймання-передача Товару по кількості згідно Додатку №1 до цього Договору та відповідної якості згідно розділу 2 цього Договору, здійснюється уповноваженими представниками Покупця та Постачальника, шляхом підписання видаткових накладних та Акту (-ів), які підтверджують/підтверджуватимуть відповідність Товару кількісним, якісним та технічним характеристикам, що визначені в Додатку №1 до цього Договору та розділі 2 цього Договору. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем по кожному факту поставки Товару за відповідною Заявкою, на підставі оригіналу рахунку-фактури шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі 12 цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, належним чином оформлених Сторонами видаткових накладних та Акту (-ів) приймання-передачі Товару (надалі – Акт).

Завершена

10 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 04bc9fa29f294e4eb01bb408d7c33cf9
Внутрішній номер закупівлі: 22367937
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-002454-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Володимир Побережець 380968939979 vintenderdso@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 21.08.2024 10:47 - 24.08.2024 11:00
Період кваліфікації: 24.08.2024 11:00 - 26.08.2024 13:31

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональні пристрої
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 8 585.17 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 585.17 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.08.2024 13:31
Відповіді на вимоги 19
Документи 3
Скарги 0
ФОП "Штефюк Марія Іванівна"
Початкова пропозиція 8 780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 3
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 8 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЧУК НАЗАРІЙ РОМАНОВИЧ
Початкова пропозиція 8 910.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 910.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 9 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: a51717f5a0a44d4aaf6af98a2a60cbf2
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-21-002454-a-c1
Постачальник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Білозерський Олег Миколайович, ofort2017@gmail.com, +380678023543, UA153220010000026003330111575, Свідоцтва про реєстрацію від 20.03.1997 р. №2 174 017 0000 020312, ФОП
Номер договору: 505
Сума договору: 8 585.17 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 30.08.2024 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
Принтер Epson.PDF
p7s
sign.p7s