-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Меблі
Завершена
282 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b799a3ea03fc45349e0569967e31a4d1
Внутрішній номер закупівлі:
22336605
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-08-16-006873-a
Замовник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42092130
-
Адреса:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Заріцька Мар'яна 380970524078 m.zaritska@lvivenergozbut.com
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону Кабінетом Міністрів України були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування на 2024 рік, а також з урахуванням потреби Замовника на 2024 рік.
29.07.2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги з особливостями в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-07-29-001256-a на закупівлю меблів (Код згідно з ДК 021:2015 – 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи), а саме: стіл робочий з металевою опорою 1600*800*786(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39121200-8-Столи), шафа для документів 800*398*2300(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів 900*398*2300(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5 - Книжкові шафи), шафа для документів 800*500*1900(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів низька 900*420*850(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів низька 1000*520*750(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа книжкова з полицями 770*450*2000(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів низька 800*350*800(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів низька 500*330*800(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів низька 900*550*760(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), cтіл робочий 2200*700*760(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39121200-8-Столи), шафа для документів 1200*330*1900(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів 800*350*1900(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), шафа для документів 550*420*1900(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39122200-5-Книжкові шафи), cтіл робочий 1300*720*760(h) мм (відповідний код ДК 021:2015-39121200-8-Столи).
06.08.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах з особливостями у строк, установлений Замовником, відкриті торги з особливостями щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-07-29-001256-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Відповідно до абзаців 23-24 пункту 13 Особливостей, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість:
282 000.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл робочий з металевою опорою 1600*800*786(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів 800*398*2300(h) мм
Кількість
4 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів 900*398*2300(h) мм
Кількість
5 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів 800*500*1900(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів низька 900*420*850(h) мм
Кількість
14 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів низька 1000*520*750(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа книжкова з полицями 770*450*2000(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів низька 800*350*800(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів низька 500*330*800(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів низька 900*550*760(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Стіл робочий 2200*700*760(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів 1200*330*1900(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів 800*350*1900(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Шафа для документів 550*420*1900(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Стіл робочий 1300*720*760(h) мм
Кількість
1 штука
Період постачання
16.08.2024 - 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК АКТИВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34216593
-
Контактна особа:
Кисарець Євген Олександрович 380635657060 tkaktiv@ukr.net
-
Адреса:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, буд. 27
Ціна пропозиції
282 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2024 14:14
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
7d50ffcf6db04e5e9b49eba885606c6e
Ідентифікатор договору:
UA-2024-08-16-006873-a-a1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК АКТИВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34216593
-
Адреса:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, буд. 27
Номер договору:
170 ЮВ/24
Сума договору:
282 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
235 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
16.08.2024 11:00
Статус:
Виконаний