-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування)(Додаткові роботи);45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015
Завершена
2 020 520.00
UAH з ПДВ
Номер:
ad758c80ce0a463d9b43ecf55507ebc0
Внутрішній номер закупівлі:
22319612
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-08-15-001537-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43906316
-
Адреса:
08150, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Грушевського М., буд. 39
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Вікторія Кравченко +380633765838 ukb.bmr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
Під час виконання робіт було виявлено додаткові обсяги робіт не передбачені договором. У зв'язку з цим, виникла необхідність у коригуванні проєкту.
Коригування проєкту «Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування) виконувалось на підставі завдання на коригування.
31 липня 2024 року отримано експертний звіт (позитивний) № 00108-6267-24/УЕГ/В (Реєстраційний номер EX01:4130-9373-0517-1456).
Відповідно до звіту, при коригуванні проектної документації виникли додаткові обсяги робіт:
- облаштування приміщень під потреби укриття учнів та МГН (сходи та пандуси);
- часткова заміна внутрішнього оздоблення;
- влаштування підйомника (ліфта) для МГН;
- влаштування та заміна внутрішніх та зовнішніх дверей;
- виконати благоустрій та влаштування доріжки до другого виходу з підвалу;
- влаштування додаткового зовнішнього утеплення підвалу та відмостки;
- привести у відповідність систему опалення;
- привести у відповідність інженерні мережі (водопостачання, каналізація, електропостачання та слабострумкі мережі);
- привести у відповідність системи примусової вентиляції;
- влаштування організованої системи водовідведення з даху прибудови та будівлі школи з влаштуванням дренажної системи ;
- влаштування зовнішнього оздоблення вхідних груп та вент. каналів.
Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті, основний договір №02-06/38 від 22 серпня 2023 укладений за результатами закупівлі (ідентифікатор закупілві UA-2023-08-04-007786-a), основний робочий проєкт, відкориговану проєктну документацію, експертний звіт (позитивний) ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" від 31 липня 2024 № 00108-6267-24/УЕГ/В (Реєстраційний номер EX01:4130-9373-0517-1456) у замовника є всі законні підстави ( підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладання договору про закупівлю без використання відкритих торгів, а саме:
- протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт по об'єкту : " Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62; 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015" (далі- Об'єкт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-04-007786-a);
- вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі( вартість Основного договору складає 4 794 816 грн з ПДВ, а вартість додаткових робіт 2 020 520,00 гривень з ПДВ);
- закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт - ПП "АНАБУД" (далі -Підрядник).
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за проєктом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об'єкту та які є пов'язаними з вже виконаними Підрядником роботами по Основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконувались за Основним договором, пов'язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об'єкта. Разом з цим, зміни Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочата ми і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як наслідок -збільшення терміну виконання робіт. Таким чином , залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, які вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надають можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/ або електронного каталогу для закупівлі робіт та застосування під час здійснення закупівлі як виняток підстави за підпунктом 8 пункту 13 особливостей : придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу "Обґрунтування ".
Очікувана вартість:
2 020 520.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція підвального приміщення подвійного призначення (облаштування найпростішого укриття) Боярського академічного ліцею «Лідер» за адресою: м. Боярка, вул. П. Сагайдачного, 62» (коригування)(Додаткові роботи)
Кількість
1 робота
Період постачання
14.08.2024 - 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31564367
-
Адреса:
08130, Україна, Київська область, Бучанський р-н село Петропавлівська Борщагівка вул.Велика Кільцева будинок 4М/1
Ціна пропозиції
2 020 520.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.08.2024 10:05
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3dc6c18092cb473abbbe987352bcae06
Ідентифікатор договору:
UA-2024-08-15-001537-a-b1
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31564367
-
Адреса:
08130, Україна, Київська область, Бучанський р-н село Петропавлівська Борщагівка вул.Велика Кільцева будинок 4М/1
Номер договору:
02-06/44
Сума договору:
2 020 520.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 683 766.67 UAH без ПДВ
Період дії договору:
14.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
14.08.2024 09:57
Статус:
Виконаний