• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Сир, код ДК 021:2015: 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир кисломолочний 18%, Сир твердий 50% ДСТУ 6003 (ДСТУ4421))

Умови постачання товару та оплати: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Завершена

632 500.00 UAH з ПДВ
Номер: e978fc07ab474a9189f75a8c2f5a78be
Внутрішній номер закупівлі: 22305681
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-13-011792-a   
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Ушмудін Валерій Олександрович 380414341241 internat.brd@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 632 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.08.2024 20:23 - 16.08.2024 21:00
Період кваліфікації: 16.08.2024 21:00 - 16.08.2024 21:09

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир кисломолочний 18%
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 2300 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 920 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Чокой Олена Володимирівна
Початкова пропозиція 444 820.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
444 820.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2024 21:09
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: c61acd1fb6bb4ac59961d89db389c8a7
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-13-011792-a-c1
Постачальник: ФОП Чокой Олена Володимирівна
Дані про підписанта Постачальника: Фізична особа - підприємець Чокой Олена Володимирівна, elenachokoy1601@gmail.com, +380506955870, UA833563340000026003500473767, Виписки з ЄДР, фізична особа - підприємець
Номер договору: 134
Сума договору: 360 569.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.08.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №134.pdf
pdf
Дод угода №1 до дог №134.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s