• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Albumin (Альбумін)

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 30.08.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, одноразово, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp або Telegram)), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Постачальник при поданні своєї пропозиції враховує обсяги товару з урахуванням фасування визначеного Замовником та зазначеного в специфікації (додаток № 1) до договору.

Завершена

1 176 367.50 UAH з ПДВ
Номер: 815604cddd8240bf8bf00e9b077516f3
Внутрішній номер закупівлі: 22304248
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-13-010351-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 176 367.50 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.08.2024 16:24 - 16.08.2024 09:00
Період кваліфікації: 16.08.2024 09:00 - 16.08.2024 09:06

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альбумін, розчин для інфузій, 20%, по 100 мл
Код ДК 021:2015: 33620000-2 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Кількість 450 штука
Період постачання до 30.08.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Початкова пропозиція 1 061 707.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 061 707.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.08.2024 09:06
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "СТМ-Фарм"
Початкова пропозиція 1 072 323.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 072 323.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
Початкова пропозиція 1 091 434.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 091 434.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: dd032f80e07147d2bd9be389fd79c3f7
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-13-010351-a-c1
Постачальник: ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Дані про підписанта Постачальника: Сінчук Євгеній Вікторович, o.berliuk@biopharma.ua, +380685927707, UA883005280000026000455073747, Довіреності, Директор з аналітики та оптимізації витрат
Номер договору: 96-ЗПП
Сума договору: 1 061 707.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 992 250.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: АЛЬБУВЕН розчин для інфузій, 20 % по 100 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону: 2 359.35000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 20.08.2024 00:00 - 30.09.2024 00:00
Дата підписання: 20.08.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір_96к_№96-ЗПП_Лік.засоби_ТОВ БІОФАРМА ПЛАЗМА.pdf
p7s
sign.p7s