• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2023 код 12747 - Внутрішньоартерійна голка; НК 024:2023 код 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 10.10.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (обсяги поставки визначаються Замовником в заявці (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp або Telegram)), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Постачальник при поданні своєї пропозиції враховує обсяги товару з урахуванням фасування визначеного Замовником та зазначеного в специфікації (додаток № 1) до договору.

Завершена

404 900.00 UAH з ПДВ
Номер: af7667aa9e6b4dbebb1cf9eca3eeab19
Внутрішній номер закупівлі: 22274706
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-09-003699-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 404 900.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 09.08.2024 11:28 - 14.08.2024 09:00
Період кваліфікації: 14.08.2024 09:00 - 20.08.2024 11:23

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Голки для встановлення катетера підключичного, 15 G, довжина 125 мм
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2000 штука
Період постачання до 10.10.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті
Шприц перфузійний 50 мл 3-х компонентний, Luer Lock голка 14G 2,0 x30
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 5000 штука
Період постачання до 10.10.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ПОЗНЯКОВА ОЛЕНА ПЕТРІВНА"
Початкова пропозиція 199 550.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
199 550.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.08.2024 11:23
Відповіді на вимоги 13
Документи 5
Скарги 0
ФОП "МАРИНЕЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 213 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
213 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.08.2024 11:23
Відповіді на вимоги 13
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
Початкова пропозиція 334 910.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
334 910.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 2
Скарги 0
ФОП ВАСЬКІВ ЮРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 384 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
384 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 2
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Волошина Анна Анатоліївна
Початкова пропозиція 387 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
387 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 389 150.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
389 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 3
Скарги 0
ФОП Мушинський Владислав Віталійович
Початкова пропозиція 400 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
400 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: d6274b3c37d14fdc8c3b8d2624c94de3
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-09-003699-a-a2
Постачальник: ФОП "МАРИНЕЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Маринець Максим Анатолійович, maksim.marynets@ukr.net, +380956062272, UA423395002600601183153000001, Витяг з ЄДР, Директор
Номер договору: 93-ЗПП
Сума договору: 154 300.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Голка для встановлення підключичного катетера КВ 3: 77.15000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.08.2024 00:00 - 31.10.2024 00:00
Дата підписання: 23.08.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір_93к_№93-ЗПП_Мед.вироби_ФОП МАРИНЕЦЬ М.А..pdf
pdf
Договір_93к_№93-ЗПП_Мед.вироби_ФОП МАРИНЕЦЬ М.А._ДУ №1.pdf
doc
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_дог...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s