• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з приймання Платежів від Платників на користь Клієнта та їх перерахування згідно ДК 021:2015: 66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги

Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу).

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 700.00 UAH
Номер: 8e4e390db62a43b19fd50e4c68fe215b
Внутрішній номер закупівлі: 22235039
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-05-011448-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Контактна особа: Олександр Ісаєвич +380952558640 uzhparkservis@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 270 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 05.08.2024 18:57 - 11.08.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 05.08.2024 18:57 - 14.08.2024 18:49
Період кваліфікації: 14.08.2024 18:49 - 21.08.2024 22:02
Період завантаження договору: 27.08.2024 00:00 - 06.09.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴270 000.00 Послуги з приймання та переказу платежів