• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Завершена

5 630.00 UAH без ПДВ
Номер: a6125cd0491f4b948c2256107967d227
Внутрішній номер закупівлі: 22227271
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-05-003608-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Липовецька обласна лікарня відновного лікування дітей з органічним ураженням центральної нервової системи, порушенням психіки і опорно-рухового апарату Вінницької
Контактна особа: Тартачна Світлана Григорівна +380435821485 doctor_lipov@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 630.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк А3 Табель обліку використання робочого часу
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стельмаха 21/45 На карті
Бланк А3 Меню-вимога на видачу продуктіва харчування
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стельмаха 21/45 На карті
Табличка
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Стельмаха 21/45 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Просяннікова Аліна Вадимівна
Ціна пропозиції 5 630.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.08.2024 11:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4bd7e260929f4697975a4fe113bd5518
Ідентифікатор договору: UA-2024-08-05-003608-a-c1
Постачальник: ФОП Просяннікова Аліна Вадимівна
Номер договору: 18/08/246
Сума договору: 5 630.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Бланк А3 Табель обліку використання робочого часу: 1.68000 UAH без ПДВ
Бланк А3 Меню-вимога на видачу продуктіва харчування: 2.23000 UAH без ПДВ
Табличка: 1 720.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.08.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 05.08.2024 00:00
Статус:
Підписаний