• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Ярославська, 14, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування) (Додаткові роботи)

Завершена

12 019 505.93 UAH з ПДВ
Номер: be46b90f6ac44f9887f2f154528a86fa
Внутрішній номер закупівлі: 22194976
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-31-003032-a   
Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Олександр Сидоренко +380442067433 sid_alexandr@ukr.net http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Назва: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації; Адреса: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40; ЄДРПОУ:21467647; Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Ярославська, 14, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч.проектування) (Додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Розмір бюджетного призначення: 12 019 505,93 грн. відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. №534- р Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії (зі змінами). Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Під час виконання робіт було виявлено додаткові обсяги робіт не передбачені договором. У зв’язку з цим, виникла необхідність у коригуванні проекту. Коригування проекту «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Ярославська, 14, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч.проектування)» (Коригування) виконувалось на підставі завдання на коригування. 20 лютого 2024 року отримано експертний звіт (позитивний) № 004/24Д (реєстраційний номер EX01:6072-0404-6890-7686). Відповідно до звіту, при коригуванні проєктної документації виникли додаткові обсяги робіт: 1. Демонтаж металевих дверних коробок, зовнішніх блоків кондиціонерів, спутникових антен, розирання грат вентиляційних. 2. Збільшення обсягів робіт з розбирання ізоляції, демонтажу дверей, вікон. 3. Відновлення суцільністі стіни фасаду: відбиття дефектного шару бетону, грунтування, наформування полімерцементного розчину, закладення тріщин і швів. 4. Відновлення суцільністі поверхні стін ліфтової шахти (на покрівлі): відбиття дефектного шару бетону, грунтування, наформування полімерцементного розчину. 5. Демонтаж облицювання огородження балконів сайдингом. 6. Розбирання цементних стяжок покрівель, галтелей. 7. Демонтаж елементів із брусів. 8. Відновлення цілосності плити: відбиття дефектного шару бетону, очищення металевих конструкцій від корозії, грунтування, наформування полімерцементного розчину. 9. Розбирання цементних покриттів підлог /50мм в квартирах/. 10. Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток. 11. Демонтаж металевих решіток. 12. Демонтаж панелей покриття, перекриття. 13. Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. 14. Улаштування покриття навісів профлистом, карнизної планки, обшивки каркасу входу у підвал сіткою. 15. Облицювання дверей стальних профільованим листом, установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен. 16. Декоративне штукатурення, шпаклювання зовнішніх стін. 17. Улаштування бетонної підготовки. 18. Монтаж металоконструкцій сходів, площадок, огороджень. 19. Улаштування основи під штукатурку з металевої сітки по цегляних та бетонних поверхнях. 20. Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін. 21. Улаштування основи під штукатурку з металевої сітки по цегляних та бетонних поверхнях. 22. Знепилювання бетонних і металевих поверхонь при шарі пилу /напливів та бруду/ до 1 мм /фасад, цоколь/. 23. Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м. Засипання вручну траншей. 24. Обшивання каркасних стін пергаміном /геотекстиль/. 25. Мурування галтелей із цегли, улаштування цементної вирівнювальної стяжки примикань до парапетів, шпаклювання стін парапету. 26. Улаштування з листової сталі компенсаторів. 27. Улаштування цементної вирівнювальної стяжки /галтель/. 28. Виготовлення пожежних драбин, грунтування, фарбування. 29. Установлення доводчиків. 30. Затягування першого проводу перерізом понад 6 мм2 до 16 мм2 в труби. 31. Прокладання кабелю. 32. Улаштування другого шару обмазувальной гідроізоляції підлог. 33. Очищення поверхонь від бруду та пилу, грунтування, фарбування фарбою поліуретановою підлог. 34. Суцільне шпаклювання внутрішніх стін шпаклівками KNAUF, фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами. 35. Улаштування бетонної стяжки вимощення. 36. Навантаження сміття вручну. 37. Очищення приміщень від сміття. Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті; Основний договір № 151-23 від 13.09.2023 укладений за результатами закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-23-012524-a), основний робочий проєкт, відкориговану проєктну документацію, експертний звіт (позитивний) ТОВ «НАУКОВО-ЕКСПЕРТНОГО ЦЕНТРУ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЕКСПЕРИЗА ЗО» від 20 лютого 2024 № 004/24Д (реєстраційний номер EX01:6072-0404-6890-7686) у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме: - протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Ярославська, 14, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч.проектування)» (далі – Об’єкт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-23-012524-a); - вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків від ціни Основного договору про закупівлю (вартість Основного договору складає 81 868 440,26 грн., у редакції додаткової угоди №2, а вартість додаткових робіт складає 12 019 505,93 грн. з ПДВ); - закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт – Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт – Центр" (далі – Підрядник); Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за проєктом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об’єкту та які є пов’язаними з вже виконаними Підрядником роботами по Основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за Основним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Разом з цим, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок – збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного Об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію вцілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі ID оголошення - UA-2023-08-23-012524-a, експертний звіт (позитивний) ТОВ «НАУКОВО-ЕКСПЕРТНОГО ЦЕНТРУ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ЕКСПЕРИЗА ЗО» від 20 лютого 2024 № 004/24Д (реєстраційний номер EX01:6072-0404-6890-7686).
Очікувана вартість: 12 019 505.93 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Ярославська, 14, який постраждав внаслідок військової агресії російської федерації проти України (в т.ч. проектування) (Додаткові роботи)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 08200, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Ярославська, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЦЕНТР"
Ціна пропозиції 12 019 505.93 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.07.2024 11:38
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 303e63a45f224b34bf5f4ac7a1d226c1
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-31-003032-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЦЕНТР"
Номер договору: 151-23/24
Сума договору: 6 616 834.36 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 514 028.63 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 31.07.2024 11:31
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 151-23-24.pdf
pdf
ДУ 1 до Договору № 151-23-24.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s