• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти поштові C4, C5, C6)

Доставка товару здійснюється на адресу Замовника за рахунок постачальника. За результатами закупівлі буде укладено Договір згідно проекту що додається. Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Продавцем належним чином оформлених видаткових накладних, шляхом перерахування грошових коштів на вказані в видатковій накладній реквізити Постачальника. Розрахунок за товар здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за умови отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати товару на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий.

Завершена

3 300.00 UAH з ПДВ
Номер: a90def4b56b340cc91e7095a77ae74ff
Внутрішній номер закупівлі: 22178490
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-29-007417-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Микита Савчук +380964107218 savchukgmcmvs@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 300.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.07.2024 15:20 - 02.08.2024 00:00
Період кваліфікації: 02.08.2024 00:00 - 02.08.2024 09:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 900 штука
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1 На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1 На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бердичівська, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 1 176.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 176.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.08.2024 09:00
Відповіді на вимоги 30
Документи 3
Скарги 0
ФОП Навроцький Андрій Олександрович
Початкова пропозиція 1 630.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 630.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 30
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 1 902.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 902.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 30
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ОМІКС ТРЕЙД"
Початкова пропозиція 2 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 30
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: b48a2d211ed44de89ba95da32841f0f3
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-29-007417-a-b1
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Дані про підписанта Постачальника: Середенко Д.В., tu@tu.odessa.ua, +30482332000, 063052990000026005034907898, Статуту, Директор
Номер договору: 0608-1
Сума договору: 1 176.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 980.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.08.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 06.08.2024 16:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 0608-1 від 06.08.2024.pdf
pdf
Додаткова угода № 1 від 12.08.2024 до договору № 0608-1 від...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s