• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

13 985.00 UAH без ПДВ
Номер: e3b10017458e466aac4313cd19d3c7a1
Внутрішній номер закупівлі: 22147780
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-24-009517-a   
Замовник: Управління соціального захисту населення Рівненської райдержадміністрації
Контактна особа: Мартинюк Людмила Володимирівна 380969100301,380975778474 svbo.uszn5616@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 13 985.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ремонт лазерного принтера, заправка лазерного картриджа, заправка тонер-туби, заміна чіпа тонер-туби, відновлення лазерного картриджа.
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 15 послуга
Період постачання 22.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 33024, Україна, Рівненська область, Рівне, Соборна 366а На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа підприємець Боришкевич Андрій Васильович
Ціна пропозиції 13 985.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.07.2024 16:10
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 026759dce6d14d55b18158a5816175fc
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-24-009517-a-c1
Постачальник: Фізична особа підприємець Боришкевич Андрій Васильович
Номер договору: 19/07/02
Сума договору: 13 985.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Ремонт лазерного принтера, заправка лазерного картриджа, заправка тонер-туби, заміна чіпа тонер-туби, відновлення лазерного картриджа.: 932.33000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.07.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 22.07.2024 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
Протокол43.pdf
pdf
Договір190702.pdf
pdf
звіт протокол43.pdf