• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А4, щільністю паперу - 80г/м2, 500 арк. - 300 од (пач.), білизна СІЕ 150+/-4, клас

Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором економіки, бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86.

Завершена

25 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258.00 UAH
Номер: 30320b80156740f59a191077ddfa01b5
Внутрішній номер закупівлі: 2212037
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-17-000564-c   
Замовник: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна 380442782404, shevchuk@kga.gov.ua http://www.kga.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30197600-2 Оброблені папір і картонАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 25 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 258.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2018 12:32 - 18.07.2018 13:00
Період прийому пропозицій: 18.07.2018 14:00 - 19.07.2018 19:00
Аукціон: 20.07.2018 12:22 - 20.07.2018 12:43
Період кваліфікації: 20.07.2018 12:43 - 20.07.2018 15:30
Період завантаження договору: 20.07.2018 12:43 - 09.08.2018 12:43

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, щільністю паперу - 80г/м2, 500 арк. - 300 од (пач.), білизна СІЕ 150+/-4, клас
Код ДК 021:2015: 30197600-2 Оброблені папір і картон
Кількість 300 пачок
Період постачання до 31.07.2018
Місце постачання 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,32 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

Оскарження: 20.07.2018 12:43 - 24.07.2018 15:30
Початкова пропозиція 24 174.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 399.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.07.2018 15:30
Документи 26
Скарги 0
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"
Початкова пропозиція 25 740.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 6
Скарги 0

Контракти

Номер: 68abfbc351954a0bafe45da110e57fe3
Ідентифікатор договору: UA-2018-07-17-000564-c-b1
Постачальник: ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
Номер договору: 25/07/П
Сума договору: 23 399.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 25.07.2018 14:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір папір А4 - Марущак.pdf