• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 79560000-7 Послуги з ведення картотек (Звірка документів, оформлення особових справ, облікових карток, виписка повісток, формування поточних справ у томи, виконання операцій по введенню та виведенню інформації на ПЕОМ (робота не пов'язана з веденням Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів "Оберіг")

Завершена

9 760.00 UAH без ПДВ
Номер: 37bdb1dfcda04b7b8068c1fb0c6149fe
Внутрішній номер закупівлі: 22103178
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-18-008812-a   
Замовник: Управління цивільного захисту Черкаської міської ради
Контактна особа: Владислав Заболотний +380472360158 uczradack@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 79560000-7 Послуги з ведення картотекАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 9 760.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 - 79560000-7 Послуги з ведення картотек (Звірка документів, оформлення особових справ, облікових карток, виписка повісток, формування поточних справ у томи, виконання операцій по введенню та виведенню інформації на ПЕОМ (робота не пов'язана з веденням Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів "Оберіг")
Код ДК 021:2015: 79560000-7 Послуги з ведення картотек
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Благовісна, будинок 170 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Ушакова Лариса Володимирівна
Ціна пропозиції 9 760.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.07.2024 16:02
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 46134195125c414aa9fefe33710bb380
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-18-008812-a-b1
Постачальник: Ушакова Лариса Володимирівна
Номер договору: 11/7
Сума договору: 9 760.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.07.2024 00:00 - 31.07.2024 00:00
Дата підписання: 18.07.2024 15:59
Статус:
Підписаний