• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний, касова стрічка

Завершена

20 484.00 UAH з ПДВ
Номер: 6c4239c80bf74d54b287c2c7b21647ff
Внутрішній номер закупівлі: 22098591
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-18-004191-a   
Замовник: Чернігівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Контактна особа: Вікторія Рогозянська +380952851415 buhvetlab@vetmed.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 484.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання 18.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 14034, Україна, Чернігівська область, м,Чернігів, 14034 Україна Чернігівська область м, Чернігів пр. Грушевського Михайла, 180. На карті
стрічка касова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 штука
Період постачання 18.07.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 14034, Україна, Чернігівська область, м,Чернігів, 14034 Україна Чернігівська область м, Чернігів пр. Грушевського Михайла, 180. На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Ціна пропозиції 20 484.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.07.2024 12:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: dfa2e63e9bb34799b796260003514986
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-18-004191-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Номер договору: 107
Сума договору: 20 484.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 17 070.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 18.07.2024 12:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s