• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор 75 мм, А4) ВК-24Т 52 ЕК

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Кількість: 1500 шт Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Завершена

57 150.00 UAH без ПДВ
Номер: e541183b89b84b0b969028963bc47005
Внутрішній номер закупівлі: 22076897
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-16-001698-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Галина Міщенко 380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 57 150.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.07.2024 10:26 - 22.07.2024 10:00
Період кваліфікації: 22.07.2024 10:00 - 22.07.2024 20:53

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1500 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Початкова пропозиція 56 850.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
56 850.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.07.2024 20:53
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 57 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
57 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ЮНІКАНЦ"
Початкова пропозиція 57 150.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
57 150.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 6b2702ad928149abaabddafd240fcff9
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-16-001698-a-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Дані про підписанта Постачальника: Цигипа Юрій Леонідович, primeoffice@ukr.net, 380464431450, UA633052990000026004026302521, Статуту, директор
Номер договору: УЗ/ВК-241/2024-Ю
Сума договору: 68 220.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 56 850.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папки-реєстратори: 45.48000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 31.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 31.07.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
УЗ_ВК-241_2024-Ю вд 31.07.2024.pdf
pdf
Звіт про виконання договору.pdf
p7s
sign.p7s