• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Вершкове масло

Масло солодковершкове 72%, ДСТУ 4399 Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних, після чого формується зведена видаткова накладна по всіх навчальних закладах. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). Поставка товарів Термін поставки товару: до 31.12.2024р. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.

Завершена

155 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 4c0301c15cb84a408405909a36a46043
Внутрішній номер закупівлі: 22059871
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-12-005534-a   
Замовник: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Алла Накай +380963436738 tender.rada-kelm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 155 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.07.2024 12:56 - 17.07.2024 00:00
Період кваліфікації: 17.07.2024 00:00 - 17.07.2024 08:57

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Масло солодковершкове 72%, ДСТУ 4399
Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Кількість 500 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 104 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.07.2024 08:57
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП Тимінський Роман
Початкова пропозиція 112 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
112 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП Субаш Галина Михайлівна
Початкова пропозиція 134 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
134 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 97c5bbc73f9f4646bcfec6d6fe922f1e
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-12-005534-a-c1
Постачальник: ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
Дані про підписанта Постачальника: ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА, nagoryanu@ukr.net, +380981004864, UA073563340000026000970192596 , Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 142
Сума договору: 104 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 18.07.2024 10:30
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 142.pdf
p7s
sign.p7s