• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Консерви і пресерви рибні

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Транспортна та споживча тара повинна бути чиста, неушкоджена, добре запакована, з відповідним маркуванням. Маркування: назва та адреса виробника, повна назва продукту, його склад, кінцева дата споживання або дата виробництва та строк придатності, умови зберігання, маса нетто, брутто, тара, номер партії, інформаційні дані про харчову цінність 100 г. продукту, штрих-код ЕАН та ін. Транспорт повинен бути забезпечений санітарним паспортом автомобіля. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. - Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. - Упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим чинним законодавством вимогам. - Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, генетично модифіковані організми (ГМО). Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару; - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу підпорядкованого Замовнику. Загальні умови поставки товарів: - поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника 2-3 рази на тиждень. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи за адресами 20300, Черкаська обл., м.Умань, вул. Небесної сотні, 13 . На момент поставки термін придатності не повинен складати менш, ніж 90% від терміну для даного товару визначеного виробником.Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Поштові послуги - за рахунок Постачальника. Строк поставки: з дати підписання договору і до 27.12.2024 року.

Завершена

235 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 0da61fab47a04d9497fa7a566bfab50c
Внутрішній номер закупівлі: 22050958
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-11-007180-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Альона Рябокучма +380978289761 buhhcsp@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресервиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 235 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.07.2024 14:57 - 17.07.2024 14:53
Період кваліфікації: 17.07.2024 14:53 - 18.07.2024 10:42

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консерви і пресерви рибні
Код ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Кількість 432 кілограм
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, Небесної Сотні, 13 На карті
Консерви і пресерви рибні
Код ДК 021:2015: 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Кількість 480 кілограм
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, Небесної Сотні, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна"
Початкова пропозиція 218 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
218 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.07.2024 10:42
Відповіді на вимоги 16
Документи 3
Скарги 0
ФОП Грушовенко Ніна Григорівна
Початкова пропозиція 234 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
234 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 997daf76121c4fc4825d8de45801dadd
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-11-007180-a-b1
Постачальник: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна"
Дані про підписанта Постачальника: Пономаренко Ольга Віталіївна, ponomarenko.olga79@ukr.net, +380502224404, UA 933375680000026005500024204, виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, фізична особа - підприємець
Номер договору: 42
Сума договору: 218 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 19.07.2024 08:28
Статус:
Виконаний
pdf
3015_240722080934_001.pdf
p7s
sign.p7s