• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Пробірка транспортна, стерильна, без середовища, з аплікатором, з полем для нотаток)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 31 липня 2024 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом трьох робочих днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Завершена

6 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 3984baba90ff41c4a684002a0e97d91b
Внутрішній номер закупівлі: 22020219
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-08-008391-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 08.07.2024 15:43 - 11.07.2024 00:00
Період кваліфікації: 11.07.2024 00:00 - 11.07.2024 09:16

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пробірка транспортна, стерильна, без середовища, з аплікатором, з полем для нотаток
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП КРИМОВА І.В.
Початкова пропозиція 2 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.07.2024 09:16
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЗУБАР РОМАН СТАНІСЛАВОВИЧ"
Початкова пропозиція 2 730.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 730.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА"
Початкова пропозиція 4 740.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 740.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП Подколзіна Сімона Олегівна
Початкова пропозиція 4 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 6 350.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 350.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 71a91e64ee864d36a3166fb16f5d31a0
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-08-008391-a-c1
Постачальник: ФОП КРИМОВА І.В.
Дані про підписанта Постачальника: Кримова Інна, KRIMOVA2000@GMAIL.COM, 380689783869, UA263006140000026003500077613, Витяг з реєстру платників єдиного податку №1907013400483/07-16-50-60-13 від 05.04.2019, Фізична особа-підприємець Кримова Інна Василівна
Номер договору: 176
Сума договору: 2 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 15.07.2024 12:33
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_176_ФОП Кримова Інна Василівна.pdf
p7s
sign.p7s