• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Витратні матеріали (НК 024:2023 коди 58923 - Сечоприймач ножний переносний зі зливним краном стерильний; 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові необпудровані нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові необпудровані нестерильні; 60644 - Набір для акушерських/гінекологічних операцій,що не містить лікарських засобів, одноразового використання; 13908 - Шовний матеріал,полігліколева кислота) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару (медичних виробів) на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.

Завершена

898 175.68 UAH з ПДВ
Номер: 86299fa586954ed1abca59f2fdf56a4b
Внутрішній номер закупівлі: 21969751
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-02-001259-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Ірина Гуменна +380991759471 180122@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 898 175.68 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.07.2024 09:56 - 05.07.2024 00:00
Період кваліфікації: 05.07.2024 00:00 - 05.07.2024 13:31

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сечоприймач приліжковий для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 750 мл, №1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 300 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті
Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, нітрилові, без пудри, M, № 100
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 300 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті
Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, нітрилові, без пудри, L, № 100
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 300 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті
Набір гінекологічний оглядовий (дзеркало вагінальне розм: M; щіточка гінекологічна; пелюшка гігієнічна; бахіли; рукавички розм:М)
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 5000 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті
Нитка хірургічна стерильна з голкою:Гліколат (90%)/L-лактат (10%),Плетена,2/0(3,0),довжина 0,9,розсмоктується,з покриттям,1/2 кола,довжина голки 26мм,Колюча,Одно-голкова,без петлі,без насічки,Фіолетовий
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 504 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ВАСЬКІВ ЮРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 835 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
835 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
05.07.2024 13:30
Відповіді на вимоги 44
Документи 5
Скарги 0
ФОП "Середа Юрій Олександрович"
Початкова пропозиція 876 780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
876 780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.07.2024 13:31
Відповіді на вимоги 44
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: fba8af8e796b4ee8967699bfeb15dbc4
Ідентифікатор договору: UA-2024-07-02-001259-a-b2
Постачальник: ФОП "Середа Юрій Олександрович"
Дані про підписанта Постачальника: Середа Юрій Олександрович, ser120476@gmail.com, +380973234740, UA093052990000026004050564357, Виписки з ЄДР, запис № 2002240000000159775 від 05.01.2023р , Фізична особа-підприємець
Номер договору: 76-2220
Сума договору: 876 780.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 09.07.2024 09:06
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №76-2220.pdf
p7s
sign.p7s