• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

ДК 021:2015:15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Повидло яблучне, нестерилізоване, ґатунок перший)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 15 липня 2024 року. Доставка товару повинна здійснюватися однією партією. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом трьох робочих днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Поставка товару здійснюється згідно потреби Замовника по заявці з 8:00 до 12:00 години. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюються за рахунок Постачальника. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Завершена

4 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 3a0bcfcbcb94491f89748654572f1efa
Внутрішній номер закупівлі: 21889129
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-20-007743-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.06.2024 14:42 - 25.06.2024 00:00
Період кваліфікації: 25.06.2024 00:02 - 25.06.2024 08:29

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Повидло яблучне, нестерилізоване, ґатунок перший
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 60 кілограм
Період постачання до 15.07.2024
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АКТИВ-ФУД"
Початкова пропозиція 3 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.06.2024 08:29
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: f0dac4c8e9b4409f953cda1cbd500e47
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-20-007743-a-c1
Постачальник: ТОВ "АКТИВ-ФУД"
Дані про підписанта Постачальника: Гусінов Руслан Айдинович, Activefoodkyiv@gmail.com, +380688733519, UA 813348510000000026008192828, Статуту, директор
Номер договору: 160
Сума договору: 3 699.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 083.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 26.06.2024 10:52
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_160_ТОВ Актив-Фуд.pdf
p7s
sign.p7s