• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Захищені носії ключової інформації (токени)

З питань, які стосуються договору: Менеджер відділу забезпечення ІТ АТ "Укрпошта" - Пронишин Юрій Іванович, e-mail: pronyshyn-yi@ukrposhta.ua, тел.: +380953318767. Умови доставки та оплати визначено в договорі: Поставка Товару здійснюється згідно з Правилами ІНКОТЕРМС (англійською мовою – INCOTERMS) в редакції 2010 року на умовах поставки «Зі сплатою мита» (англійською мовою скорочено – DDP) у місце поставки, що визначено у Специфікації та зазначене в заявці Покупця (далі - Заявка). Постачальник здійснює поставку Товару, вимоги до дати виготовлення якого визначаються в Специфікації до проекту договору. Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації до проекту договору (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Датою поставки (передачі) Товару та переходу права власності на Товар є дата фактичного отримання Товару Покупцем від Постачальника відповідно до умов Договору на підставі належно оформлених Первинних документів. Поставка Товару здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування, і такій, що відповідає встановленим в Україні вимогам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та збереження. Товар повинен бути упакований в картонні коробки. Інші вимоги до пакування, маркування транспортування та зберігання Товару: на одному з боків пакувальної одиниці наклеюється паперовий ярлик, який повинен містити: назву Товару, назву Постачальника, дату та номер Договору, кількість Товару. Товар має транспортуватися в упакованому вигляді, транспортними засобами закритого типу. Товар має зберігатися в закритих складських приміщеннях, захищених від атмосферних опадів та вологи. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації до договору (оплата Товару здійснюється впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується. Оплата здійснюється в національній валюті України, у безготівковій формі. Покупець, в обов’язковому порядку, вказує номер та дату Договору в розрахунковому документі. Більш детальні Умови доставки та оплати заначено у проекті договору.

Завершена

499 998.00 UAH з ПДВ
Номер: a0604f99de424cb1a678fca3a22bcd8a
Внутрішній номер закупівлі: 21884179
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-20-002784-a   
Замовник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактна особа: Бедрій Роман Михайлович 380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua http://ukrposhta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 499 998.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.06.2024 10:49 - 25.06.2024 20:00
Період кваліфікації: 25.06.2024 20:04 - 27.06.2024 10:47

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Захищений носій ключової інформації, пластик, USB
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2, або на іншу адресу Покупця, за згодою Постачальника, про що зазначається в Заявці На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК′ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
Початкова пропозиція 433 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
433 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.06.2024 10:47
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
Початкова пропозиція 433 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
433 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0
ФОП Лисенко Михайло Миколайович
Початкова пропозиція 433 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
433 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Початкова пропозиція 454 080.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
454 080.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 54e906565c9f463b8de452d01cc425e8
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-20-002784-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАДДІН СЕК′ЮРІТІ СОЛЮШЕНС"
Дані про підписанта Постачальника: Снітко Ірина Володимирівна, info@ealaddin.com.ua, 380661485115, UA833005280000026009401305073, Статут, Директор
Номер договору: 280624-29E
Сума договору: 433 500.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 361 250.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 02.07.2024 00:00
Статус:
Виконаний
zip
Dohovir TOV Aladin Sekiuriti Soliushens.zip
p7s
sign.p7s