• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 45 календарних днів з дати надання заявки від Замовника, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. без ПДВ / 600 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.06.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг наданих послуг (якщо Виконавець є платником ПДВ). Оплата за наданні послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (якщо Виконавець не є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги відмінено

500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 418e89ac16ba436bb0f9563437435324
Внутрішній номер закупівлі: 21836133
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-14-004518-a   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактна особа: Лозовий Костянтин Костянтинович 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 500 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 14.06.2024 11:40 - 21.06.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 14.06.2024 11:40 - 24.06.2024 12:00
Період кваліфікації: з 24.06.2024 12:01

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 9ea8177dd241414b86e2441c1b9478a1
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Дата прийняття рішення про відміну відкритих торгів: 04.07.2024 року. Підстава відміни відкритих торгів: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (виявлення помилок під час аналізу тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у встановлених вимогах, передбачених тендерною документацією, в частині дозвільних документів та неможливість виправлення встановлених помилок у тендерній документації по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи на етапі розгляду та оцінки тендерних пропозицій) (згідно з підпунктом 2 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12 травня 2023 р. № 471)).
Період оскарження: 04.07.2024 10:59 - 15.07.2024 00:00
Дата опублікування: 04.07.2024 10:59
Дата виконання: 15.07.2024 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴500 000.00 Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)