• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Поставка/доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки.

Завершена

18 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 8ab094b8a93240ceaf49b68d932589a6
Внутрішній номер закупівлі: 21826016
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-13-007257-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУРШТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Олег Ярославович КУЗІВ +380737778323 kuziv.o73@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.06.2024 14:04 - 18.06.2024 07:00
Період кваліфікації: 18.06.2024 07:02 - 18.06.2024 07:33

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 77111, Україна, Івано-Франківська область, м. Бурштин, вул. Романа Шухевича буд. 18 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Дасів Марія Михайлівна
Початкова пропозиція 14 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.06.2024 07:33
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 16 770.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 770.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: fb9888b8eb904e289dbff8555eefdd24
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-13-007257-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Дасів Марія Михайлівна
Дані про підписанта Постачальника: Дасів Марія Михайлівна, mti.lviv@ukr.net, 380961660343, UA333808050000000026009815164, Саідоцтва про державну реєстрацію ВО2 707038, Фізична особа -підприємець
Номер договору: 95-250
Сума договору: 14 400.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний, форматний: 144.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.06.2024 12:47
Статус:
Виконаний
pdf
№ 95-250 від 20.06.2024р..pdf
p7s
sign.p7s