• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

Картопля столова рання, сорт перший ДСТУ 9221:2023

Умови оплати: Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Умови доставки: Поставка повинна виконуватись автотранспортом Постачальника або автотранспортом компаній-перевізників за рахунок Постачальника. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення та відповідає нормам чинного законодавства. Термін придатності Товару на момент постачання повинен бути не менше 80% загального терміну придатності даного Товару, за умови його зберігання відповідно до норм та правил збереження. Здійснюється однією партією, до 05 липня 2024 року. Постачальник попереджує Замовника за 3 (три) дні про постачання товару. Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством. Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.). Постачальник зобов’язаний надавати: - декларація виробника/експертний висновок або інші документи, що засвідчують якість та загальну безпечність на дану партію Товару. - товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України, а його представники повинні бути уповноважені на підписання документів та здійснення усіх необхідних дій пов’язаних з виконання договору; - приймання товару можливе за умови наявності у постачальника визначених супровідних документів на товар та документів, що засвідчують їх безпечність та окремі показники якості, тощо; Приймання товару не буде здійснюватись у випадках: - товаросупровідні документи у т.ч. ті, що підтверджують безпечність та/або окремі показники якості відсутні або оформлені з порушеннями (виправлення, відсутність дат, підписів, орфографічні чи арифметичні помилки, тощо); - не відповідає терміну придатності заявленого Замовником на момент постачання; - порушено умови договору щодо якості товару та гарантій, маркування (пакування) та/або ціни, та/або кількості, та/або асортименту, та/або термінів чи умов поставки; Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати діючим ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ. У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником. Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику. Партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 70e94259299348ba8136d25101fdf770
Внутрішній номер закупівлі: 21818397
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-12-012522-a   
Замовник: Військова частина 2253
Контактна особа: Поліщук Сергій Станіславович 380462258032 SPolishchuk@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 180 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.06.2024 19:08 - 15.06.2024 06:00
Період кваліфікації: 15.06.2024 06:01 - 02.07.2024 10:55

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 10000 кілограм
Період постачання до 05.07.2024
Місце постачання Україна, Чернігівська область, Чернігів На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Ткаченко Олександр Миколайович
Початкова пропозиція 109 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.06.2024 16:13
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
ФОП "Борищук Олена Василівна"
Початкова пропозиція 111 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
111 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.06.2024 15:00
Відповіді на вимоги 3
Документи 5
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Назаренко Павло Миколайович
Початкова пропозиція 129 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
129 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.06.2024 16:33
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ВЕРОНІКА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Початкова пропозиція 129 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
129 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
28.06.2024 13:20
Відповіді на вимоги 3
Документи 5
Скарги 0
ФОП ЧУХ АРТЕМ ІВАНОВИЧ
Початкова пропозиція 149 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
149 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.07.2024 10:51
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
ФОП Ніколаєва Надія Олексіївна
Початкова пропозиція 179 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
179 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.07.2024 10:55
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 2e1d4c5dc192424a9b4f2c0f0b4ddb96
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-12-012522-a-b6
Постачальник: ФОП Ніколаєва Надія Олексіївна
Дані про підписанта Постачальника: Ніколаєва Надія Олексіївна , nadegda_n@ukr.net, +380680712367, UA 213808050000000026004527037, державної реєстрації проведеної державним реєстратором 16.06.2016р., номер запису 2055 000 0000 001686, фізична особа-підприємець
Номер договору: 314-24
Сума договору: 150 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.07.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 03.07.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 314-24.pdf
pdf
ДУ 1-24 до Договору 314-24.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s