• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів (код ДК 021:2015-30197630-1–папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснюється закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул. Словацького, 3, м. Луцьк, 43025. Умови оплати: 100% після оплата протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання договору та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, видаткової накладної Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами: видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; сертифікати (або декларації) відповідності, тощо. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару.

Завершена

622 573.00 UAH з ПДВ
Номер: 20a829e0daba4cf590d0f76ac44e9422
Внутрішній номер закупівлі: 21808951
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-12-003071-a   
Замовник: Волинський окружний адміністративний суд
Контактна особа: Черничинець Ірина Валеріївна +380332280794 tender@adm.vl.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 622 573.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.06.2024 11:04 - 17.06.2024 00:00
Період кваліфікації: 17.06.2024 00:01 - 17.06.2024 09:10

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3100 пачка
Період постачання до 31.08.2024
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ТІШКОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 464 380.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
464 380.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.06.2024 09:10
Відповіді на вимоги 8
Документи 4
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 474 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
474 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 491 970.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
491 970.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 495 876.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
495 876.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "БРАВО-ПАП"
Початкова пропозиція 526 380.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
526 380.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 534 905.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
534 905.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС"
Початкова пропозиція 561 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
561 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 468473cff1c34160b9d20e97fee84406
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-12-003071-a-a1
Постачальник: ФОП "ТІШКОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: ТІШКОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, tishkov_kanc@ukr.net, +380983365308, UA953390500000026002001132441 , Виписки з ЄДР, ФОП
Номер договору: 43
Сума договору: 464 380.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку XEROX Excel A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 149.80000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.06.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 20.06.2024 00:00
Статус:
Виконаний
договір папір ЗПП
Звіт про виконання договору про закупівлю
p7s
sign.p7s