• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний, А4)

Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаного Сторонами видаткової накладної. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної на оплату чи її неналежного оформлення. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 28 червня 2024 року з моменту укладання цього Договору. Поставка Товару здійснюється за адресою: 61058, м. Харків, проспект Незалежності, 13.Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки.

Торги не відбулися

28 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8518a6c1e719465e8c185f1dd3b388cd
Внутрішній номер закупівлі: 21798969
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-11-006317-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Пантолік Ірина Володимирівна 380577047131 pantoliki@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 28 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.06.2024 13:00 - 17.06.2024 08:00
Період кваліфікації: з 17.06.2024 08:04
Дата відміни: 24.06.2024 12:08
Причина відміни: Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання до 28.06.2024
Місце постачання 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 28 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
28 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.06.2024 12:08
Відповіді на вимоги 1
Документи 4
Пропозиція