• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Набір реагентів АЗОПІРАМОВОЇ ПРОБИ – 200 для виявлення залишків прихованої крові на виробах мед. призначення, 2000 проб. НК 024:2023 – 54551 Скринінг біологічних рідин на приховану кров IVD (діагностика in vitro ), реагент))

Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.12.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом), впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, враховуючи вимоги постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» (із змінами) та/або постанови КМУ від 03.04.2019 № 426 «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами), з урахуванням наказу МОЗ України Про затвердження Реєстру граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти, станом на дату поставки лікарських засобів. Місце постачання товару: склад ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-а. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу установи представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.

Завершена

2 050.00 UAH з ПДВ
Номер: 059c70da84bd482ba068579c0a4b0b8d
Внутрішній номер закупівлі: 21777891
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-07-010346-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ІНВАЛІДНОСТІ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактна особа: Владислав Чередниченко +380987022490 ukr.derzh.ndimspi@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33696000-5 Реактиви та контрастні речовиниАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 050.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.06.2024 16:44 - 12.06.2024 10:00
Період кваліфікації: 12.06.2024 10:02 - 12.06.2024 13:26

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Набір реактивів призначений для Контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові
Код ДК 021:2015: 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини
Кількість 12 штука
Період постачання до 23.12.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, провулок Феодосія Макаревського 1-А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПрАТ Реагент
Початкова пропозиція 2 028.72 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 028.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.06.2024 13:26
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Неліпа Майя Володимирівна"
Початкова пропозиція 2 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: b30e9b425933415087126dc1d2310b15
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-07-010346-a-a1
Постачальник: ПрАТ Реагент
Дані про підписанта Постачальника: Глух Ігор Семенович, reagenttn@ukr.net, 050-452-20-76, UA 233052990000026000050212131, Наказ №63 від 03.05.2024 та Статут ПРАТ "РЕАГЕНТ", Генеральний директор
Номер договору: 183
Сума договору: 2 028.72 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 896.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 27.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 27.06.2024 11:34
Статус:
Виконаний
PDF
Дог №183 ПАР РЕАГЕНТ.PDF
p7s
sign.p7s