-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Штукатурка гіпсова старт, шпаклівка фінішна
1.Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 2. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі 3. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 4. Забезпечення виконання Договору 4.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №____________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ ____ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 4.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (_____________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Замовника «Штукатурка гіпсова старт, шпаклівка фінішна» код 44830000-7 «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 4.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 4.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 14.2. Договору. 4.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 4.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 4.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 4.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 4.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 4.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
-
Код ЄДРПОУ:
08167863
-
Адреса:
09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
32490244
-
Контактна особа:
Сушко Юлія Миколаївна 380677846540 TENDER.BC@EPICENTRK.COM https://epicentrk.ua
-
Адреса:
04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К
-
Код ЄДРПОУ:
41988858
-
Контактна особа:
Гнидаш Светлана 380509088720 gnidash@atlant.kharkov.com
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, Харків, Героїв Харкова , будинок 118
-
Код ЄДРПОУ:
44360567
-
Контактна особа:
Олена Заруба 380665915580 1_bud_baza@ukr.net
-
Адреса:
65013, Україна, Одеська область, Одеса, 65013, Одеська обл., місто Одеса, вул.Чорноморського козацтва, будинок 165/1
-
Код ЄДРПОУ:
39926609
-
Контактна особа:
Савченко Роман 380675373109 SAVCHENKO.ROMAN@UKR.NET http://ibudmarket.com
-
Адреса:
08203, Україна, Київська область, Ірпінь, Київська обл., місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ СЕВЕРИНІВСЬКА, будинок 105-0, квартира 4
-
Код ЄДРПОУ:
33883282
-
Контактна особа:
Андрій Пахалович 380937573832 faraonandrij22@gmail.com
-
Адреса:
02094, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02660, місто Київ, ВУЛИЦЯ МАГНІТОГОРСЬКА, будинок 1
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
41988858
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, Харків, Героїв Харкова , будинок 118