• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221

Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України. Термін поставки: з 15.06.2024року до 31.12.2024року. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки.Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.

Завершена

56 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 6b8e212a2f644a77af3373387e0f7634
Внутрішній номер закупівлі: 21734091
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-04-004772-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com https://tml.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 56 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.06.2024 12:04 - 07.06.2024 13:00
Період кваліфікації: 07.06.2024 13:00 - 07.06.2024 14:10

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 2000 кілограм
Період постачання 15.06.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП МАЙКУТ БОГДАН ІГОРОВИЧ
Початкова пропозиція 50 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
50 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.06.2024 14:10
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП Жагаляк М І
Початкова пропозиція 55 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
55 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 2298cd624a354523981cf4aa05514e4d
Ідентифікатор договору: UA-2024-06-04-004772-a-c1
Постачальник: ФОП МАЙКУТ БОГДАН ІГОРОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: Богдан Майкут, majkyt.ov.fr@ukr.net, 380681369825, UA053052990000026004011014813, Витяг з ЄДР, ФОП Майкут Богдан Ігорович
Номер договору: 439
Сума договору: 50 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 25.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 10.06.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір 439.pdf
p7s
sign.p7s