-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
Стільці офісні
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару (далі - рахунок) та накладної, яка виписується на підставі довіреності наданої Постачальнику. Замовник оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Поставка Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника однією партією – до 15 днів після підписання договору, але не пізніше 15.06.2024р. Місце поставки товарів – склад Замовника: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7.
Торги не відбулися
45 450.00
UAH з ПДВ
Номер:
c4f1cd1a3a264c788bd2a20d14acca6a
Внутрішній номер закупівлі:
21694327
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-05-29-009059-a
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08571340
-
Адреса:
79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Щирба Христина Іванівна 0322556300 kh.shchyrba@ldubgd.edu.ua https://ldubgd.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
45 450.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
29.05.2024 15:33 - 01.06.2024 12:00
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні
Кількість
1 штука
Період постачання
до 14.06.2024
Інформація про скасування
Номер:
2e31991ca3444688b7deb97d7bbf0067
Причина скасування:
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:
Замовником під час проведення Закупівлі було допущено технічну (механічну, формальну) помилку при внесенні інформації про закупівлю, а саме: кількість товару «Стільці офісні» - 1 шт. Необхідна кількість товару «Стільці офісні» – 25 шт. Очікувана вартість Закупівлі визначена саме на 25 шт «Стільці офісні». В Проєкті Договору невірно зазначено термін поставки товару – 15.06.2024р. Повинно було бути – 14.06.2024р.Зазначені помилки на даному етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити
Дата опублікування:
29.05.2024 17:02
Дата виконання:
29.05.2024 17:02
Статус:
Виконано