• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Система ПР(інфузійна) (НК 024:2023 код 43324- Система для переливання рідин загального призначення) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194120-3 Інфузійне приладдя)

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару (медичних виробів) на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.

Завершена

730 400.00 UAH з ПДВ
Номер: 525a9a998a8543f7ac29188f191bf484
Внутрішній номер закупівлі: 21667510
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-27-008273-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Ірина Гуменна +380991759471 180122@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 730 400.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.05.2024 14:58 - 30.05.2024 00:00
Період кваліфікації: 30.05.2024 00:03 - 30.05.2024 08:08

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 21G
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 80000 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
Початкова пропозиція 460 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
460 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.05.2024 08:08
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФІЛЬ"
Початкова пропозиція 476 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
476 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 496 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
496 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "РАД ФАРМ"
Початкова пропозиція 708 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
708 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 728 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
728 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 0ce6a6ae78564ea6ba5c8a54cd3592fb
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-27-008273-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ"
Дані про підписанта Постачальника: Сич Костянтин Іванович, tender@altajir-farm.com.ua, 380672355810, UA833005280000026008000022703, Статуту, директор
Номер договору: 64-2220
Сума договору: 460 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 429 906.54 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.06.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 03.06.2024 11:26
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №64-2220.pdf
p7s
sign.p7s