• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з проведення аналізу та перевірки документів поданих для замовлення документів про освіту (згідно ДК 021:2015-72310000-1 Послуги з обробки даних)

Завершена

23 010.00 UAH без ПДВ
Номер: 7c1b4770ee654497b82e2ece2bd20ae6
Внутрішній номер закупівлі: 21590321
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-17-008440-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Юлія Ковтун +380961074469 kovtunjulia1988@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 23 010.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення аналізу та перевірки документів поданих для замовлення документів про освіту, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 767 штука
Період постачання 16.05.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ціна пропозиції 23 010.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.05.2024 14:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 641044ae236b448bb3d9bcaab55443f4
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-17-008440-a-b1
Постачальник: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Номер договору: 07-05/274/П
Сума договору: 23 010.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 16.05.2024 14:35
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s