• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг

Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.

Завершена

18 500.00 UAH з ПДВ
Номер: cd0ed14b949048428ebe7fed08ad21e8
Внутрішній номер закупівлі: 21456520
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-01-011640-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com https://tml.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 18 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 01.05.2024 17:34 - 04.05.2024 18:00
Період кваліфікації: 04.05.2024 18:00 - 06.05.2024 10:01

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1000 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Жагаляк М І
Початкова пропозиція 17 680.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 680.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.05.2024 10:01
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6bff145b923241ff900e01e2ac066d9c
Ідентифікатор договору: UA-2024-05-01-011640-a-c1
Постачальник: ФОП Жагаляк М І
Дані про підписанта Постачальника: Жагаляк Марія Іванівна, marunkagurt@ukr.net, 0635479499, UA833808050000000026003627507, Виписки ЄДР, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 357
Сума договору: 17 680.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 17.68000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 08.05.2024 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
договір 357.pdf
pdf
дод угода 1 до договору 357.pdf
p7s
sign.p7s