• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Лист г/к

1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 4. Забезпечення виконання Договору 4.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 4.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Замовника «Лист г/к» код 14620000-3 «Сплави» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 4.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 4.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 4.2. Договору. 4.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 4.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 4.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 4.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 4.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 4.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Завершена

299 145.00 UAH з ПДВ
Номер: dfe943ef2c4b47e9adec145609535986
Внутрішній номер закупівлі: 21418715
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-26-008657-a   
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
Контактна особа: Пащенко Карина Сергіївна 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 14620000-3 СплавиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 299 145.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.04.2024 14:51 - 01.05.2024 12:00
Період кваліфікації: 01.05.2024 12:01 - 01.05.2024 16:27

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Листи сталеві гарячекатані
Код ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
Кількість 7350 кілограм
Період постачання до 15.06.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ВАРТІС"
Початкова пропозиція 287 002.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
287 002.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.05.2024 16:27
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Початкова пропозиція 296 352.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
296 352.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: db714ae79996435cb3e96f0b126e448c
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-26-008657-a-a1
Постачальник: ТОВ "ВАРТІС"
Дані про підписанта Постачальника: Мазієнко Олег Миколайович, Hron.o@vartis.com.ua, +380997025231, UA213348510000000002600550250, Статуту, Директор
Номер договору: 255
Сума договору: 287 002.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 239 169.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.05.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 09.05.2024 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s