• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі

Офісні меблі

Торги не відбулися

13 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 100.00 UAH
Номер: c71d10471b1145ea91563326b92e170c
Внутрішній номер закупівлі: 213818
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-09-12-000333-b   
Замовник: Служба (управління) у справах дітей Запорізької міської ради
Контактна особа: Шаповал Юлія Олександрівна +380612243040 ssd_zmr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 13 200.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100.00 UAH
Період уточнення: 12.09.2016 16:42 - 15.09.2016 16:00
Період прийому пропозицій: 15.09.2016 16:00 - 20.09.2016 16:00

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Службовий кабінет керівника -1 шт.(стіл керівника, стіл приставний, шафа гардеробна, пенал на пів відкритий, тумба приставна); Конференц стіл – 1 шт.; Шафа для одягу – 1 шт.; Шафа для книг на пів відкрита – 1 шт.; Шафа закрита – 1 шт.; Тумба для паперів мобільна – 6 шт.; Стіл письмовий (комп’ютерний, кутовий робочий стіл) – 2 шт.
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 13 штуки
Період постачання до 26.09.2016
Місце постачання 69037, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Зелінського, 3 На карті