• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Шредери 4 рівня безпеки, від 12 листів за подачу

Шредери 4 рівня безпеки, від 12 листів за подачу СПОСІБ (УМОВИ) ПОСТАВКИ: Поставка Товару здійснюється на підставі наданої Замовником заявки на поставку товару, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до приймання Товару. Постачальник здійснює поставку протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки, але не пізніше 05.05.2024року.Місце поставки: м. Київ, вул. Казимира Малевича, 84. Завантаження, поставка, передача та відвантаження Товару в приміщення Замовника здійснюється силами, засобами, транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. УМОВИ ОПЛАТИ :Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.

Завершена

33 950.00 UAH з ПДВ
Номер: f106a821b2ba4ba0bab9f69fc911bbcc
Внутрішній номер закупівлі: 21350129
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-19-005793-a   
Замовник: Територіальне управління БЕБ у м.Києві
Контактна особа: Світлана Коростельова +380506269054 s.korostrelova@esbu.gov.ua https://esbu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 33 950.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 19.04.2024 12:31 - 24.04.2024 00:00
Період кваліфікації: 24.04.2024 00:00 - 29.04.2024 09:18

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шредери 4 рівня безпеки, від 12 листів за подачу
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 05.05.2024
Місце постачання 03150, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Казимира Малевича, 84 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ПП "Салон "Софт"
Початкова пропозиція 29 520.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 520.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
24.04.2024 16:40
Відповіді на вимоги 5
Документи 5
Пропозиція
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
Початкова пропозиція 33 825.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 825.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.04.2024 09:18
Відповіді на вимоги 5
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: a403af5e37bf4faba925304690f9c220
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-19-005793-a-c1
Постачальник: ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
Дані про підписанта Постачальника: Корнійчук Максим Анатолійович, tender@officetime.com.ua, +380679897989, UA563052990000026005035025144, Статуту, Директор
Номер договору: 38
Сума договору: 33 825.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 28 187.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Знищувач документів Agent 1823.4 X (4х38): 6 765.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 29.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 29.04.2024 16:20
Статус:
Виконаний
PDF
Договір № 38 від 29.04.2024р..PDF
p7s
sign.p7s