• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)

У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» .

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Номер: fb2d5555dbf340b5a9a3c51a6c759823
Внутрішній номер закупівлі: 21332045
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-18-001414-a   
Замовник: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Контактна особа: Шитра Інна Олександрівна 380966468930 zakupki@dpsp.omr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 250 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 18.04.2024 09:48 - 23.04.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 18.04.2024 09:48 - 26.04.2024 09:00
Період кваліфікації: 26.04.2024 09:02 - 29.04.2024 15:11
Період завантаження договору: 05.05.2024 00:00 - 15.05.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴1 250 000.00 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)