• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний "30197630-1 Папір для друку", Конверти поштові "30199200-2 Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки", ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"

Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями).Поставка Товару здійснюється за адресою: Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12. Товар повинен бути новим, таким, що не був у використанні, якщо товар не відповідає цьому пункту, то Покупець має право повернути Товар та не оплачувати його.

Завершена

45 519.00 UAH з ПДВ
Номер: 7e502aaf30404fce850518b5a53660d3
Внутрішній номер закупівлі: 21299594
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-15-008760-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Тетяна Яковлєва +380626754185 klu-cgb@ukr.net http://dz.prom.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 45 519.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 15.04.2024 15:24 - 18.04.2024 08:00
Період кваліфікації: 18.04.2024 08:02 - 18.04.2024 09:29

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 250 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12 На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12 На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12 На карті
Конверти поштові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 43 644.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
43 644.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.04.2024 09:29
Відповіді на вимоги 27
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 44 961.66 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
44 961.66 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 27
Документи 3
Скарги 0
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 45 111.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 111.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: dd407253dc254413bb8534825e42b95e
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-15-008760-a-b1
Постачальник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Дані про підписанта Постачальника: Чернишев Олександр Васильвича, alex@klyaksa.biz, +380503902755, 163209840000026000210354124 , статуту, директор
Номер договору: 64/24
Сума договору: 43 644.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 36 370.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір BRIGHT-WHITE MULTIPURPOSE OFFICE PAPER A4 80 г/м2, 500 арк./уп.: 172.50000 UAH з ПДВ
Пакет поштовий C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 90 г/м², 1 шт.: 4.02000 UAH з ПДВ
Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт.: 1.86000 UAH з ПДВ
Конверт поштовий DL (110x220 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт.: 1.32000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 19.04.2024 13:30
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 64-24 від 19.04.2024 р.pdf
p7s
sign.p7s